Fórum / Professzionális fényképezés / Az örök kérdés: Nikon vagy Canon?

Az örök kérdés: Nikon vagy Canon?

Létrehozta: Szalay Krisztián583 hozzászólás

Tóth Melinda

Kedves Krisztián!

Először is nagyon köszönöm,hogy csatlakozhattam ehhez a remek,színvonalas honlaphoz.
Nagyon boldog vagyok,hogy a mai napon rá találtam. :)
Úgy érzem itt nagyon sok információt,tudást tudok majd elsajátítani.

Mint ahogyan itt sokan én is fényképező vásárlás előtt állok.Ehhez kérném nagyon szépen a javaslatokat és a tanácsokat.
Nagyon lelkes,kezdő amatőr vagyok. ;)Jelenleg egy Fuji HS20 exr géppel büszkélkedem.A "problémám",hogy kezdem "kinőni" a kicsikét. :)Szeretnék egy kicsit komolyabb gépbe beruházni.
Elképzelésem: Tükörreflexes gép,típusok közül valamiért a Nikon áll hozzám a legközelebb,
természet és a portréfotózás tudománya érdekel a legjobban ,de igazából minden .
Néztem Nikon D5200-at és Nikon D5300-at is.
Igazából nem tudom.Teljesen tanácstalan vagyok. :)

Várom a tanácsokat válaszokat,minden szívesen fogadok.
Szép estét! :)

2014-11-17 19:16:04 • Tóth Melinda

Pusztai Attila

Szia István !
Picture Control beállítás között van néhány plus beállítás
Általános, Semleges, Élénk.
Monokróm.
Portré  > a természetes bőrtónus elérése érdekében
és.tájkép mód.
Kicsit ezzel is lehet játszani. De szerintem az egyéni színhőmérséklet rá ér szerkeszteni ütő munkával.

2014-11-16 15:46:07 • Pusztai Attila

Deffent István

Szia Attila!

Köszi a választ, én is néztem már az Nikon 5200-t.
A pixinfo tesztjét végignézve, a negatívumok között csak egy pont van, ami foglalkoztat.
"Nincs egyéni színhőmérséklet"
Ez mennyire hiányozhat a későbbiekben?

Köszi

2014-11-16 14:25:44 • Deffent István

Pusztai Attila